1. Home
  2. Life
  3. Psihologija
  4. Prostitucija na Tajlandu II deo: Muž-seksualni turista, žena-seksualna radnica (video)
Prostitucija na Tajlandu II deo: Muž-seksualni turista, žena-seksualna radnica (video)
0

Prostitucija na Tajlandu II deo: Muž-seksualni turista, žena-seksualna radnica (video)

33.27K
0
Podelite sa prijateljima:

Bangkok. Uvaženi profesor iz Kraljeva nam priča kako već treći put letuje kao seksualni turista na Tajlandu i uživa u čarima seksualnih radnica. Zbunjeni otvorenošću našeg profesora i bombardovani reputacijom Tajlanda kao zemlje gde je prostitucija postala poput zaštitnog znaka i sami smo imali priliku da se uverimo u dostupnost iste ali za tako nešto ipak nismo bili spremni, niko nije?

Ako ste nekad i imali neku seksualnu, nekonvencionalnu fantaziju, vrlo brzo, prilikom prvog koraka ulaska u Walking Street u Pataji, shvatićete zašto je dobro da to ipak ostane samo fantazija. Popularno zvani grad Sodome i Gomore. (U hrišćanskoj i islamskoj tradiciji, Sodoma i Gomora su postali sinonim za okoreli greh sa ispoljavanjem Božijeg gneva. Sodoma i Gomora se takođe koristi kao metafora za poroke, bludsodomiju i homoseksualnost.) Tako zaista i izgleda, u vazduhu se oseća vetar bluda. Kao što u Budvi, ljudi nose transparente sa informacijama o dostupnosti soba i cene, tako devojke ispred barova nose transparente sa uslugama koje one nude i tarifama za iste. U ruke vam ćuškaju letke, poput karti pića i meni, gde je izražena bogata lepeza, ovog puta u satima i cenama, za igre za odrasle.

Sam ambijent noćnog života, dodatno dramatizovan, u našim zbunjenim očima, je zaista delovao zagasito crvenim, nikad ništa više do tada viđenog na ovom svetu, nije za mene delovalo poučnije?. Poput Dantea, koga Vergilije, (Božanstvena komedija), voda kroz krugove pakla, tako su se i preda mnom smenjivala dinamika do većeg zla.

Nižu se bar do bara, a lepe i oskudno obučene devojke iz barova, privlače pažnju grotesknim ponašanjem, dozivanjem, vučenjem, uvijanjem, sve za potencijalnu mušteriju…smenjuju se nivoi usluga i povećava izbor različith kategorija… Sex elevator, providni lift, nekoliko žena i muškaraca u njemu, sa eksplicitnim izlivima nežnosti, iliti što bi naš narod rekao-na gomili. Sledeći je, poprilično popularan bar u Pataji, Pook bar, sa ubedljivo najatraktivnijim devojkama i najlepšim, međutim sve do jedne su transeksualci…potom se smenjuje bar gde svoje usluge nude mladići, ali muškarcima.., potom, najtužnije, devojčice ili baš mlade devojke koje svoje detinjstvo nude za novac. Ceo repertoar viđenog je bukvalno podsećao na ponudu kategorija datu na nekom porno sajtu, ali bukvalno. Deluje kao da su svi iz sebe pustili da iz njih šeta ono najgore, da se razmeće u svojoj nesputanosti i nefiltriranosti. Ceo utisak je, kao da je pušten čopor pasa, koji na nagonskom nivou, rade apsolutno, šta hoće i gde im se hoće.

Malo atmosfere noću:

Jedva sam dočekala jutro i dnevne šetnje, želeći da uporedim sa onim šta se noću dešava, međutim, program ni danju ne jenjava:

Prostitucija nije striktno ilegalna na Tajlandu, iako su određeni zakoni na snazi. U praksi se toleriše i delimično reguliše. Prostitucija je praktično u svim delovima zemlje. Lokalni zvaničnici koji imaju komercijalne interese u prostituciji često štite ovu praksu. Od rata u Vijetnamu, Tajland je postao međunarodno poznat među putnicima iz mnogih zemalja kao destinacija za seksualni turizam. U julu 2016. godine najavljeno je da tajlandska vlada namerava da ukine seks industriju. Gospođa Kobkarn Vatanavrangkul,, ministarka turizma, rekla je: „Turisti ne dolaze na Tajland zbog seksa. Oni dolaze ovde zbog naše lepe kulture. Mi želimo da Tajland pruža kvalitetan turizam i želimo da se seksualna industrija ugasi“.  Do dana današnjeg se na ovu temu ništa nije promenilo. Da li je ponuda seksualnih radnika na Tajlandu, postala sastavni deo turističke ponude? Da li je prostitucija postala sastavni deo kulturološko-sociološkog ambijenta Tajlanda?

U brojevima

Procene broja prostitutki na Tajlandu znatno variraju i subjekt su kontroverzi. Procena za 2004. godinu od strane dr Niteta Tinakula sa Univerziteta Čulalongkorn dala je ukupno 2,8 miliona seksualnih radnika, uključujući 2 miliona žena, 20.000 odraslih muškaraca i 800.000 maloletnika mlađih od 18 godina, ali su brojke za žene i maloletnike smatrane grubom procenom od strane većine, kao i rezultatom loših istraživačkih metoda. Nevladine organizacije smatraju da postoji između 200.000 i 300.000 prostitutki. 2015. godine Havocsskop, baza podataka koja pruža informacije o globalnom crnom tržištu, dala je broj od oko 250.000 za broj prostitutki koji rade na Tajlandu.  U novcu, podaci iz iste baze bi bili: za 2016. godinu: oko 6,4 milijardi dolara ostvarenih prihoda iz prostitucije, što predstavlja 10% Tajlandskog bruto društvenog proizvoda.  Seksualni radnici na Tajlandu pošalju godišnje u proseku oko 300 miliona dolara članovima porodice koji žive u ruralnim područjima Tajlanda.

Takođe, 2006. godine, policija u Bangkoku procenila je da na Tajlandu radi najmanje 5.000 ruskih prostitutki, od kojih su mnoge stigle preko mreža koje su pod kontrolom ruskih bandi. Ruskinje odlikuje poprilično drugačiji stil izražavanja a i lokali u kojima rade su drugačiji u odnosu na barove u kojima rade Tajlanđake. Prvi put sam na Tajlandu u izlogu videla Ruskinju koja se penje uz rotirajuću šipku?

Po lokacijama

Centri kao što su Bangkok, (Patpong, Nana Plaza i crveni okruga Soi Cowboy), Pataja i Puket (Patong), često su identifikovani kao primarni turističke „prostitucione zone“, sa Hat Jajom i drugim malezijskim graničnim gradovima. U Bangkoku, takozvani zabavni raj Račadafisek, koji vozi duž puta Račadafisek u blizini raskrsnice Huai Kvang, sadrži nekoliko velikih zabavnih sadržaja koji uključuju seksualnu masažu. Park Lumphini u centralnom delu Bangkoka je poznat po prostituciji nakon što padne mrak.  Prostitucija se takođe odvija u skoro svakom velikom gradu i pokrajini u zemlji.  Prostitucija se odvija u brojnim, različitim vrstama objekata, uključujući bordele, hotele, salone za masaže, restorane, saune, barove za hostese, barove za šetnju i „pivske barove“. U nekim karaoke barovima postoje žene koje, pored pevanja i igranja tradicionalne tajlandske muzike se bave i prostitucijom. Radnici koji nisu izvorno u prostituciji, često povremeno pružaju, sa strane, ovakve usluge. Bordeli, koji ne pružaju usluge osim seksa, predstavljaju zabavu za niže ekonomske slojeve društva. Oni su najčešće van Bangkoka, služeći tamošnjim muškarcima.

Ab ob nuat

Ab ob nuat saloni, („kupanje i masaža“ na tajlandskom jeziku), obično pružaju usluge masaže uljem, masažu tela gde su i davalac i primalac usluge goli ili tretman u kupatilu koji uključuje seksualne usluge, najčešće oralnog tipa, iako nije zabranjena ni seksualna interakcija sa prostitutkama, slično kao u Japanu. Prostorske ustanove namenjene lokalnim stanovništvom obično su „saloni za kupanje-saune-masaže“ ove vrste.

Iako je Tajland poznat po tajlandskoj masaži, u tradicionalnom stilu masaže-nuat phaen boran, (i sami smo istu probali, niti manjih – niti jačih žena, neverovatno je da je u ovu masažu, iako ima elemente opuštanja, uključen i invazivan pristup istezanja mišića, odnosno nešto nalik treningu), neki saloni ipak pružaju kupcima erotsku masažu uz dodatne troškove, uključujući, oralni i analni seks i seksualni odnos. Federacija tajlandskih banjskih asocijacija (FTSPA) u 2016. godini zatražila je od vlasti da spreče davanje seksualnih usluga koje se nude u nekim tradicionalnim salonima za masažu. Opet se do dana današnjeg na ovu temu, ništa nije promenilo.

Barovi za strance

Žene („barske devojke“), ili muškarci, u slučaju gej barova ili transseksualci („kateji“),

zaposleni su u barovima ili kao plesači, (u slučaju go-go barova) ili jednostavno kao hostese koji će namamiti kupce, za početak, da im kupe piće u zamenu za društvo. Osim ovih vrsta barova, postoji i niz drugih mesta u kome se odvija pružanje seksualnih usluga.

U većini ovih barova prostitutke su direktno zaposlene, ali u hotelima, neki barovi i diskoteke daju slobodu prostitutkama da same dovode svoje klijente.

Razlozi za rasprostranjenost i toleranciju prostitucije

Socijalni pogledi

Tajlandsko društvo ima svoj jedinstveni skup normi, često kontradiktornih kada je seks u pitanju. Odlazak kod prostitutke nije neuobičajen, mada ne i nužno prihvatljiv, kada je u pitanju ponašanje muškarca. Mnoge tajlandske žene, na primer, veruju da postojanje prostitucije aktivno smanjuje učestalost silovanja. Među mnogim učenim Tajlanđanima, postoji opšti stav da je prostitucija oduvek bila, i uvek će biti, deo društvenog Tajlanda. Prema studiji iz 1996. godine, muškarci i žene sa Tajlanda smatraju da muškarci imaju izraženiji seksualni nagon od žena. Dok se smatra da je žena sposobna da vrši kontrolu nad svojim željama, dotle se seksualni nagon muškaraca smatra „osnovnom fiziološkom potrebom ili instinktom“.

Takođe, i muškarci i žene sa Tajlanda smatraju da muškarcima treba „povremena promena partnera“. Žensko neverstvo se snažno kritikuje u tajlandskom društvu, dok je prihvatljivo da muškarac koristi usluge prostitutki, jer one nisu neke pretnja braku. Još jedan razlog koji doprinosi ovakvoj percepciji prostitucije jeste to što Tajlanđani smatraju da su tolerantni prema drugim ljudima, posebno prema onima koje smatraju labilnim. Ovakvo prihvatanje omogućilo je postojanje prostitucije bez mnogo ekstremne društvene stigme koja se nalazi u drugim zemljama. Prema studiji iz 1996. godine, ljudi na Tajlandu uglavnom ne odobravaju prostituciju, ali stigma za prostitutke nije toliko ozbiljna, posebno zato što mnoge prostitutke podržavaju svoju porodicu finansijski upravo kroz svoj rad. Većini muškaraca ne smeta da ožene bivšu prostitutku. Odgovori se takođe kriju u religiji za rasprostranjenost i toleranciju, ali je aspekt istovetan kao u prethodnom članku o Tajlandu, prvi deo.

Političari i prostitutke

Čuvit Kamolvisit je bio vlasnik nekoliko salona za masažu u Bangkoku i mnogi ga smatraju „kumom prostitucije“ na Tajlandu. Godine 2005. izabran je na četvorogodišnji mandat u tajlandski predstavnički dom, ali ga je 2006. godine Ustavni sud sklonio sa funkcije.

U oktobru 2008. ponovo se kandidovao za guvernera u Bangkoku, ali nije izabran. On je otkrio 2003. godine da su neki od njegovih najboljih klijenata bili političari iz samog vrha kao i policijski službenici, za koje je takođe tvrdio da su platili više od 1,5 miliona funti mita u roku od jedne decenije, tako da bi njegov posao, prodaja seksa, mogao uspeti.

Iako Tajlandska trgovina seksom, namenjena strancima, se može smatrati otvorenom, industrija koja se bavi isključivo pružanjem usluga tajlandskim muškarcima nikada ranije nije bila javno preispitana.  Podrška prostitucije je prisutna u političkim krugovima, kako je BBC izvestio 2003. godine. „Poslanici iz tadašnje vladajuće tajlandske stranke Thai Rak Thai brinu da im ne zabrane da imaju ljubavnice ili posećuju bordele …. Stav političara Tiračaj Sirikan, citiran u The Nation, „Imati ljubavnicu je pravo pojedinca. Ne bi trebalo biti problema sve dok političar ne izaziva nikakve probleme porodici ili društvu“. Posle policijske akcije u nekim apartmanima u Bangkoku gde su policajci imali seks sa prostitutkama, šef policije Vandans Karuniatat odbranio je ovu policijsku akciju, rekavši da su policajci koji su uključeni morali da imaju seks sa masažerkama kako bi dobili dokaze za njihovo hapšenje.

Očigledno je da je ovo standardna praksa na Tajlandu, jer su u maju 2007. godine, napaćeni policajci morali da urade isto i u Pataji, da dobiju dokaze od prostitutki?

Moj muž-seksualni turista, moja žena-seksualna radnica

Gotovo da su snovi prostitutki sa Tajlanda i neseksualnih radnica identični. Studije su pokazale da su na epidemičnom nivou želje i ciljevi Tajlanđaki da se udaju za stranca. Ideja o bogatom mužu strancu je naravno najvećim delom proistekla iz neimaštine i ideji o boljem sutra.

U gro anketa, prostitutke su navele da su upravo tim poslom krenule da se bave ne bi li našle svog seksualnog turistu koji bi ih oženio.

Tajland zovu zemljom osmeha, ali nekako moj utisak i nije bio baš takav, jeste – oni su nasmejani, ali za razliku od recimo, namučenih Kubanaca gde iskonski osetite taj polet energije i dublje sreće- rasterećene materijalnim svetom, kod Tajlanđana ima nešto usiljeno i neiskreno. Istraživajući o ovoj temi, naišla sam na gomilu sajtova i foruma, (uglavnom Amerikanci, izgleda sebe smatraju za eksperte profilisanja Tajlandskih prostitutki?), koji se bave razlozima za i protiv zašto oženiti Tajlanđaku?

Ukratko za:

Tajlanđake se ne žale i ne kukaju

Tajlanđake dozvoljavaju da budete „bos“ u vezi

Imaju odlično telo

Lepa i egzotična lica

Odlične su domaćice

Imaju divan osmeh i uvek su optimistične

Razmišljaće uvek da ste njen vitez na belom konju jer ste je izvukli iz prostitucije i biće vam zahvalna

Zbog prethodne profesije, znaće svašta nešto da uradi da vas usreći u seksualnom smislu

Ova fotografija je nastala ispred bazena hotela u kome smo odseli u Pataji.

Ukratko protiv:

Ko tako olako shvata brak i ženi ženu koju je našao u baru da radi kao prostititka?

Verovatno ćete morati početi da učite tajlandski, jer je opšte poznato da Tajlanđani imaju prosečni IQ ne tako reprezentitivan – 91

Radite stvari koje ne želite, a ona očekuje od vas jer se to tako radi na Thai način

Upoznajete njenu familiju tek na dan venčanja a do tada ćete im već kupiti milion poklona

Ona jednostavno ne može da zadovolji vaše intelektualne potrebe usled nedostatka obrazovanja i potrebe dalje da napreduje, jer joj je u stvari jedini cilj u životu bio da se uda za vas, odnosno bilo kog stranca, to baš i ne deluje stimulativno na vašu potrebu da se osećate posebnim, koliko se god ona cerila preko puta vas i umiljavala vam se

Osvetoljubive su…ako nešto pođe naopako u vašoj vezi, u stanju su da odu na vaš posao i javno naprave scenu

Beskonačno ćete je izdržavati jer je ona našla svoje Sabai, Sabai-opušteno i lagodno, Thai fraza.

Koliko god Tajlanđake krotke delovale, meni se činilo da u sebi imaju nešto jako sirovo i divlje, a verujem da kada god to pokušamo više da zamaskiramo, još više i štrči.

Prostitutke na Tajlandu, nemaju problem sa maltretiranjima, ali one same su jako agresivne, malo-malo, dobrano istuku nekog muškarca, razlozi su nejasni, ali koliko sam shvatila, uvrede ih sa ponudom za njihove usluge. Pogledajte fajt:

Kultura pronalaženja muža, seksualnog turiste je opšteprihvaćena. U pojedinim regijama postoje takmičenja gde se nadmeću muževi stranci, ex seksualni turisti, ko najbolje poznaje tajlandsku kulturu, ko je svojoj ženi u kraju napravio najveću kuću…ludilo, pogledajte i sami, posebno od 40:00…

Kakva god mišljenja bila na ovu temu, za i protiv, stvar je ličnog odabira…i da li ćete da ženite prostitutku i da li ćete prostitutka postati, (ako apstrahujemo činjenicu da su pojedine osobe žrtva traffickinga i da su primorani na to, kao i to da postoje mišljenja da su određeni psihološki profili skloniji razno raznim zavisnostima).

Iako nam se nekada čini da postoje samo dve kombinacije izbora – živeti u užasu ili biti propalica, ili samoća na jednoj strani a vulgarnost na drugoj, moram da se vratim na onaj čopor pasa sa početka – dostojanstvo čoveka sastoji se od njegovog izbora. Izbor je ono što nas čini čovekom. Na tom putu nužno je da se kontrolišemo…kontrola sebe samog je prava moć.

Ružica Majkić

Zaprepašćujuće činjenice o prostituciji na Tajlandu kroz prizmu regulative i istraživanja

Kratka istorija

Dokumentovana istorija prostitucije na Tajlandu traje najmanje šest vekova, sa otvorenim i eksplicitnim referencama kineskog putnika Ma Huana (1433.), a potom i evropskih posetilaca (Van Nek, 1604., Gizbert Hek, 1655. i drugih). Dakle, ona svakako nije novi fenomen, iako ga je japansko okupiranje pogoršalo tokom Drugog svetskog rata kao i široko korišćenje Tajlanda za odmaranje i rekreaciju od strane američkih snaga tokom Drugog rata u Indokini (1963 – 1973.). Tajland ima drevnu, kontinuiranu tradiciju pravnih tekstova, opisanih pod naslovom Dhammasattha, gde je prostitucija različito definisana ali i univerzalno zabranjena. U dvadesetom veku usvojeni su različiti zakoni koji se odnose na seksualnu industriju, uključujući Zakon o sprečavanju zaraznih bolesti iz 1908. godine i Zakon o mestima za zabavu iz 1966.

Sama prostitucija je postala nezakonita na Tajlandu 1960. godine, kada je zakon usvojen pod pritiskom Ujedinjenih nacija.

Vlada je pokrenula sistem praćenja seksualnih radnika kako bi se sprečilo njihovo maltretiranje i kontrolisalo širenje seksualno prenosivih bolesti. Zakon iz 1960. godine ukinut je Zakonom o sprečavanju i suzbijanju prostitucije, 1996 godine.

Aktuelna regulativa

Od juna 2012. godine, zakonski okvir koji reguliše prostituciju u Tajlandu zasnovan je na tri dela:

Zakon o sprečavanju i suzbijanju prostitucije, (1996.)

Zakon o sprečavanju i suzbijanju prostitucije je centralni pravni okvir koji zabranjuje prostituciju. Pod ovim aktom se predviđa definicija „prostitucije“: seksualni odnos ili bilo koji drugi čin ili izvršenje bilo kog drugog dela u cilju zadovoljenja seksualne želje druge osobe na promiskuitetan način u zamenu za novac ili bilo koji drugi vid koristi, bez obzira na to da li osoba koja prihvata delo i lice koje ga počini istog pola ili ne. Međutim, jasna definicija fraze „na promiskuitetan način“ nije obezbeđena. Prema ovom aktu, lica koja traže seks „na otvorenom i besramnim načinom“ (fraza koja nije jasno definisana) ili koja „izazivaju neprijatnost javnosti“ podležu novčanu kaznu ne više od 1.000 bahta, dok osobe koje rade u „ustanovi prostitucije“ se suočavaju sa zatvorskom kaznom do mesec dana i/ili novčanom kaznom do 1000 bahta. Izraz „ustanova prostitucije“ nije jasno definisan, iako se može široko tumačiti tako da uključuje bilo koje mesto u kojem se odvija prostitucija, posebno u slučajevima koji uključuju dečiju prostituciju koja nosi teže kazne (do šest godina ako je prostitutka mlađa od 15 godina). Zakon takođe nameće teže kazne protiv vlasnika lokala gde se prostitucija odvija: zatvor od tri do petnaest godina. Što se tiče trgovine ljudima, član 9 akta glasi: „Svaka osoba koja zavede bilo koju osobu za prostituciju, čak i uz njegovu saglasnost i bez obzira na to da li su dela koja predstavljaju prekršaj počinjena u okviru ili izvan Kraljevine, kazna će biti zatvorska od jedne do deset godina kao i novčanu kaznu od dvadeset hiljada do dvesto hiljada Bahta.“ Pored toga, svako krivično delo iz člana 9 koje je izvršeno „prevarama, pretnjama, nasiljem, ili vršenjem nepropisnog uticaja ili prinude“ rezultira kaznom koja je za „jednu trećinu teža“. 1 baht=0,026 evra

Krivični zakon

Ovde se ne navodi izričito da je prostitucija na Tajlandu nezakonita, ali u članu 286 Krivičnog zakonika glasi: „Svaka osoba, koja ima više od šesnaest godina, a živi od prostitutisanja, kazniće se zatvorom od sedam do dvadeset godina i kažnjava se od četrnaest hiljada do četrdeset hiljada Bahta. Istu kaznu dobija bilo koji lice koje (I) ima prebivalište ili se udružuje sa prostitutkom, (II) prima novac ili druge povlastice za prostitutku ili (III) pomaže bilo kojoj prostitutki u svađi sa klijentom. Za prostituciju dece, u ovom Zakonu nije jasno definisano šta je „nepristojno delo“. Član 279 glasi: „Ko god počini nepošteni postupak nad detetom još od petnaest godina starosti, bez obzira da li će to dete pristati ili ne, kazniće se kaznom zatvora do deset godina ili novčanom kaznom koja ne prelazi 20 000 bahta, ili oboje.

Zakon o mestima za zabavu

Zakon o mestima za zabavu iz 1966. godine stavlja odgovornost na vlasnika određenih vrsta zabavnih lokala ako prostitucija nastupi u prostorijama, čime ih čini krivično odgovornim. Prema ovom aktu, seksualni radnici takođe moraju da se rehabilituju godinu dana u specijalizovanim ustanovama nakon završetka kazne za vršenje prostitucije.

Pokušaj legalizacije

Godine 2003. Ministarstvo pravde je predložilo legalizaciju prostitucije i regulativu kao sredstvo za povećanje poreskih prihoda, smanjenje korupcije i poboljšanje položaja radnika. Međutim, izuzev javne rasprave koja je na ovu temu održana, ništa više nije učinjeno.

HIV/AIDS

Godine 2008. 532.522 Tajlanđana su patila od HIV/AIDS-a. Prevalencija HIV/AIDS-a na Tajlandu, a naročito među seksualnim radnicima, bila je predmet značajne medijske i akademske pažnje, a Tajland je bio domaćin KSV Međunarodne konferencije o AIDS-u 2004. godine. Mečaj Viravajdija, poznat pod nazivom „Gospodin Kondom“, neumorno se angažovao na povećanju svesti o bezbednim seksualnim praksama i korišćenju kondoma na Tajlandu. Od 1991. do 1992. radio je kao ministar turizma, a takođe je osnovao lanac restorana Cabbages and Condoms, koji svojim klijentima pruža besplatne kondome. Posle usvajanja prvog petogodišnjeg plana tajlandske vlade za borbu protiv epidemije HIV/AIDS-a u državi, uključujući Mehajijev program „100% kondom“, od 1994. godine upotreba kondoma tokom komercijalnog seksa je značajno porasla. Program je uputio seksualne radnike da odbijaju odnos bez kondoma a Tajland je pohvaljen zbog svojih napora u borbi protiv HIV / AIDS-a ali i pored podizanja svesti, UNAIDS procenjuje da u 2015. godini od 380.000 do 520.000 Tajlanđana sa HIV-om.

Osim prostitutki…

Dečija prostitucija

Tačan broj dece u prostituciji na Tajlandu nije poznat. Prema američkom istraživačkom institutu „Projekat zaštite“, procene broja dece uključenih u prostituciju koje žive na Tajlandu kreće se od 12.000 do stotina hiljada (ECPAT International). Vlada, univerzitetski istraživači i nevladine organizacije procenili su da postoji čak 30.000 do 40.000 prostitutki mlađih od 18 godina, a ne uključujući strane migrante. Tajlandski institut za istraživanje zdravstvenog sistema procenjuje da deca u prostituciji čine 40% prostitutki na Tajlandu.

Mogući razlozi zbog kojih se deca komercijalno i seksualno eksploatišu uključuju:

Siromaštvo: veliki deo stanovništva živi u siromaštvu.     

Deca plemena: ova deca žive u pograničnom području na severu Tajlanda. Oni žive u nesrazmernom nivou siromaštva u odnosu na opštu populaciju i većina njih čak ni nema državljanstvo. To znači da nemaju pristup niti zdravstvenoj zaštiti niti osnovnoj školi, što ograničava njihovo dalje obrazovanje ili mogućnosti zapošljavanja.    

Deca žrtve trgovine ljudima: Mnoga deca su trgovana ili unutar zemlje putem kriminalnih mreža, poznanika, bivših žrtava trgovine ljudima ili pripadnika granične policije koji ih transportuju u javne kuće svuda po Tajlandu.

Osećaj dužnosti: prema tradicionalnim običajima, prva obaveza devojčice je da podrži svoju porodicu na bilo koji način. Zbog ovakvog osećaja dužnosti i isplate porodičnih dugova, mnoge devojčice su prisiljene na prostituciju.

Deca se eksploatišu u seksualnoj industriji i na taj način su pedofilima koji traže seksualne kontakte, na žalost, dostupni. Dečiji seksualni turizam predstavlja ozbiljan problem u zemlji. Tajland, zajedno sa Kambodžom, Indijom, Brazilom i Meksikom, identifikovan je kao vodeće leglo zla seksualne eksploatacije dece. Pedofili, posebno, eksploatišu nedostatke u zakonima zemlje i pokušavaju da pronađu pokriće da bi izbegli krivično gonjenje.

Muškarci kao seksualni radnici

Procenjuje se da je broj muških seksualnih radnika od 5000 do 8000, znatno manji broj od žena. Iako sam našla samo mali broj studija na temu muške prostitucije, bar je dovoljno da dobijemo nekakakvu sliku demografskog i seksualnog ponašanja tog miljea muškaraca koji rade u Gay klubovima. U studiji iz 1989. godine je navedeno da su oni u stvari heteroseksualci a i da sami koriste usluge prostitutki. Većina njih u ovaj seksualno komercijalni posao ulazi u ranim dvadesetim godinama.

Ladyboys

Ovu kategoriju u prostituciji, nećemo posebno obrađivati, jer je bila predmet, prethodnog dela o Tajlandu.

(33273)

Podelite sa prijateljima:
Komentari objavljeni na portalu "Auto Republika" ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst. Redakcija "Auto Republike" zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Subscribe
Notify of
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
View all comments